Doprava

PREPRAVA TOVARU (doprava)


K objednávkam objednávkového systému firmy URGELA, spol. s r.o., IČO: 46 486 577


1)
osobný odber: SHOW ROOM ZVOLEN - bezplatný
V prípade záujmu si môžete tovar vyzdvihnúť v našom sklade vo Zvolene, Kimovská 2. Osobný odber je možné zrealizovať vo vopred dohodnutom termíne v čase od 11:00h do 17:00h v pracovných dňoch pondelok až piatok.

2)
Spoločnosť URGELA, spol. s r.o. využíva zasielateľský servis spoločnosti TOPTRANS EU, a.s. Doplňujúce informácie:

 TOPTRANS EU, a.s. v SR zaisťuje prepravu zásielok od 0,1 kg do 5000 kg s maximálnou hmotnosťou jedného kusu do 1500 kg
 Rozmerový limit: maximálna akceptovaná dĺžka jedného balíka je 200 cm,
 Pre určenie hmotnosti alebo rozmeru je rozhodujúca hmotnosť, resp. rozmer vrátane obalu.
 Cena za doručenie zásielky na území Slovenskej republiky je stanovená bez ohľadu na počet balíkov, z ktorých sa zásielka skladá.
 Všetky nižšie uvedené ceny za dopravu sú uvedené s DPH
 Doručenie:
   dodacia lehota v SR začína plynúť o 18.00 hodine v deň prevzatia zásielky a je zvyčajne do 24 hod.
 Počas víkendov a sviatkov spoločnosť doručovanie zásielok nezabezpečuje


CENNÍK pre doručenie tovaru:

doručenie pri vzdialenosti do 100 km od sídla spoločnosti URGELA, spol. s r.o. Zvolen, : 23,- EUR s DPH

doručenie pri vzdialenosti do 200 km od sídla spoločnosti URGELA, spol. s r.o. Zvolen, : 27,- EUR s DPH (vrátane Bratislavy)

doručenie pri vzdialenosti nad 201 km od sídla spoločnosti URGELA, spol. s r.o. Zvolen, : 31,- EUR s DPH (vrátane Košíc)



Cena dopravy pre EXTRA PRÍSLUŠENSTVO v hodnote objednávky do 40,- Eur je 11,- Eur s DPH na celom území SR.


poplatok je účtovaný v rámci jednej objednávky a je jednorázový!

Zásielku doručuje jeden šofér a je doručená pred prvé uzamykateľné dvere. Na vyloženie a vynesenie zásielky si preto prosím v prípade potreby zabezpečte pomoc.


ZASIELATEĽSKÉ PODMIENKY SPOLOČNOSTI TOPTRANS EU, a.s.:

Tovar vo vlastnom záujme pri preberaní skontrolujte fyzicky pred pracovníkom prepravnej spoločnosti, obzvlášť v prípade, ak je poškodený obal (kartón) akýmkoľvek spôsobom. Urobte fotodokumentáciu a ihneď nás kontaktujte na tel. č. 0911/551 272 a následne spracovanú dokumentáciu vrátane reklamácie k preprave odošlite v najkratšom možnom čase na e-mail: dusan@urgela.sk.

Je dôležité poznačiť prípadné poškodenie tovaru pri prebratí do dokladov vodiča – odovzdávajúceho. Dodatočná reklamácia súvisiaca s poškodením tovaru počas prepravy nebude uznaná.

Zásielka môže obsahovať viac kusov, preto vo vlastnom záujme skontrolujte počet balíkov s dokladmi, ktoré má vodič k dispozícii.

pinterest